Niemcy: Bawaria cz.1

Chyba pisałam o tym na blogu (nie jestem pewna), ale końcem sierpnia byłam w Bawarii. Zaprezentuję Wam serię notek, w których pokażę zdjęcia z wycieczki, które mam nadzieję przekonają niezdecydowanych ; ).

Część 1.  |  Część 2.  Część 3.  |  Część 4.

Dzień 1.

Tu nie ma co pokazywać, bo po paru godzinach jazdy autobusem (autokarem jak kto woli - ja nie cierpię tego słowa) i zameldowaniu się w hotelu w okolicy Monachium poszliśmy spać.

Dzień 2.

Po wykwaterowaniu się z hotelu pojechaliśmy do Zamku Nymphenburg.

Zwiedziliśmy wnętrza i ogrody. Zamek w środku był kiepsko oświetlony, stąd zdjęcia superową cyfrówką wychodziły beznadziejne i mam ich bardzo mało.

Zamek był częściowo w renowacji, co trochę psuło ogólne wrażenie.

Czas wolny, wykorzystałam na robienie dziwnych zdjęć. I właśnie takie wyszły - dziwne ; p.

Och, och, musiałam zrobić takie zdjątka z pszczółką i kwiatuszkami, och, och i jeszcze raz och.

Po przyjeździe do Monachium pojechaliśmy do miasteczka olimpijskiego, gdzie wyjechaliśmy na Wieżę Olimpijską.

Widok wart zobaczenia. Panorama Monachium i pięknego Parku Olimpijskiego - naprawdę niesamowite wrażenie, którego zdjęcia w ogóle nie odzwierciedlają.

Po zjechaniu superszybką windą na dół, pospacerowaliśmy po parku.

Stare miasto w Monachium jest naprawdę piękne i warte obejrzenia, ale nie wiem dlaczego nie wybrałam żadnych konkretnych zdjęć. Na tych poniżej możecie zobaczyć objawy mojego zboczenia na punkcie znaków, drogowskazów i latarni : )

Dzień zakończył się noclegiem w hotelu w okolicy Schongau.

Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa, wykonane starym Canonem PowerShot A510, który przeżył już wieeeele.