Przechowywanie i organizacja resztek materiałów

Lubię mieć wszędzie porządek, bo wtedy wiem dokładnie co mam i gdzie mogę to znaleźć. Długo zastanawiałam się nad sensownym uporządkowaniem bałaganu w pudełku z materiałami. Pewnego razu do głowy przyszedł mi pomysł, który spełniał wszystkie moje wymagania. Teraz wszystko jest przejrzyste i łatwo dostępne, a ponad to efekt uzyskałam całkowicie za darmo!

Poniżej możecie zobaczyć pudełko przed. Nie ukrywam, że jest to obraz nędzy i rozpaczy. Nie zachęcało do niczego, a znalezienie czegokolwiek wymagało wyrzucenia zawartości na podłogę, żeby po skończeniu pracy, upychać wszystko nogą.


Czego będziemy potrzebować?


• Resztek materiału,
• Tekturek z opakowania rajstop lub innej tektury,
• Gumek recepturek (dość dużych) ~ opcjonalnie.

Zaletą tekturek z rajstop jest to, że większość jest identycznych lub podobnych rozmiarów, więc materiały wyglądają schludnie po złożeniu, bo są równiej wielkości. Nie ma tutaj co tłumaczyć, zdjęcia mówią same za siebie, mam tylko garść, być może przydatnych, informacji.

Kilka wskazówek:

• Poniżej znajdziecie moją technikę składania materiałów na tekturze.
• Żeby się wszystko nie rozwalało, końce można zabezpieczyć gumką recepturką.
• Metoda raczej nie nadaje się do większych ilości materiału. W takim wypadku polecałabym grubą tekturę (trzywarstwową jak do pudełek kartonowych, albo nawet jeszcze grubszą), bo cienka będzie się giąć.
• Węższe kawałki materiału i koronki nawinęłam na rolki po papierze toaletowym i również zabezpieczyłam gumką recepturką.

Wydaje mi się, że efekt jest fajny, zwłaszcza biorą pod uwagę zerowy koszt jakim można go uzyskać. Teraz przynajmniej wiem co mam i z przyjemnością zerkam do pudełka, nawet gdy nie mam takiej potrzeby : ).

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!

Popularne posty z tego bloga

6 etykiet na letnie przetwory